Monday, February 1, 2010

Ny väska!

Idag blev det bröst och lite triceps.

Bänkpress pyramid
40kg x 10
60kg x 8
70kg x 6
70kg x 5
60kg x 5
40kg x 8
20kg x 10

Sittande bänkpress (maskin)

45 kg x 10 x 3

Bröstmaskin

55 kg x 12 x 3

Tricepmaskin
55kg x 10 x 3

Dips utan vikt
19, 10, 5


Lyckades dessutom få min efterlängtade väska som jag tjatat mig till.
Tog bara ett halvår!! Dock var jag tvungen att lämna in min satsväska. Jon joppade på den :( trogen tjänare!

Detta är min träningsdagbok numera btw!

3 comments:

Lena said...

Jag ska härmed "göra din dag" så att säga :P Mattias tycker detta är extremt roligt:
När jag är och tränar och kör sittande bänkpress så får jag kämpa att klara av 3*10 med 2,5 kg, jag är seriöst röd i ansiktet och skittrött efteråt :P Likadant klarar jag inte ens av att lyfta stången på liggande, jag kan seriöst inte rubba den :P

Jag said...

haha men det är ganska roligt :P

- S said...

Var snäll mot Lena!